dimecres, 3 de desembre del 2014

A BON FI, TOT LI ÉS CAMÍ.


.

Aquest és el vídeo que ha sorgit de la col·laboració de quatre visions del món diferents d’allò que hauria de ser un docent. Potser no siguin les millors fotografies , tal vegada el seu muntatge no guanyi cap premi honorífic a Hollywood. Però sí que es pot considerar com un exemple de treball col·laboratiu. Durant les diferents matèries que s’han anat tractant durant el màster hem pogut comprovar que la comunicació entre les diferents entitats que conformen el sistema educatiu no era gaire fluïda. L’exercici col·laboratiu no és una tasca fàcil de portar a terme. Les decisions havien de ser consensuades : l’ordre de presentació, les imatges, el text que les havia d’exemplificar  i fins i tot l’elecció de la música de fons va resultar ser un petit escull que vam podem superar, malgrat els diferents entrebancs.

L’avaluació de l’experiència fins el moment es podria considerar positiva . Hem hagut de treballar diferents competències . I hem après   a fer el vídeo del photopeach, fent, amb la pràctica. Com s’especifica a la classificació de l’Agència Nacional d’Avaluació de la Qualitat i Acreditació(ANECA)   hem treballat tot un seguit de competències transversals ja fossin instrumentals: presa de decisions, resolució de problemes, coneixements d’informàtica relatius a l’àmbit d’estudi; personals: treball en equip, raonament crític; o sistèmiques: adaptació  a noves situacions, creativitat i motivació per la qualitat.



Tot això ens ha dut a pensar i repensar ( altrament dit reflexionar) sobre com ens agradaria ser i actuar en el cas que ens dediquéssim a la docència. En els estadis finals de l’edició del vídeo vam comprovar que el muntatge original també havia sortit molt bé. Ara es podia observar com el producte final era més robust i ampli però l’essència ja es podia intuir des del primer vídeo. Personalment considero aquest fet un exemple de l’evolució com a alumne i és un indicador que em mostra que aquesta eina, així com d’altres d’edició de vídeos i imatges poden ser molt útils en l’elaboració de treballs avaluatius. Entre tots hem arribat a configurar una feina que ha agafat sentit pràctic i ens ha resultat bastant útil. Com a alumnes hem pogut comprovar que amb eines multimèdia com el photopeach  podem treballar diferents aspectes que s’han anat tractant al llarg de tota l’assignatura i ens donen peu a fer-les servir com a docents.

L'última imatge ho exemplifica molt bé, o potser no. 
Fins aviat.




https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh61P0UZ-KBIMt1Z8P7NUoFDFaBMWPLuPyDgQwbMWdkQwNsjq_zRlu5eCVjHGrO5geNVfniJWro2MpZtfs4Ha_H5hXZj1g7HcXFxlc_aHXUqMwpLRh7-nxjFZygeXLVExkyAg6JEkSpdhtM/s1600/keep-calm-it-s-the-final-countdown-2.png

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada